Blesp Startet 15.November.2009 Del på Facebook Startet 15.November.2009 Hei! Har en Draco 1800 ST fra 1983 som trenger en syerske i vinter. Kalesjen trenger noen nye glidlåser, tror også at minst et vindu er sprekt/hull i. Solmadrassen har også et hull i det ene hjørnet hvor vannet trekkes inn i skumgummimadrassen. Håper helst at dette går an å lappe, hvis ikke vil jeg ha trekket i orginalfargene som på bildet over. Noen som vet hvor dyrt dette kan bli? Og sist men ikke minst, hvem i Vestfold/Telemark tar på seg slike oppdrag? Sitér dette innlegget Link to post
Blesp Svart 15.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2009 Om det finnes noen i Larviks området som skrur gammel Penta AQ145 vil jeg gjerne høre om det også :) Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 15.November.2009 Del på Facebook Svart 15.November.2009 Meier på Vear, gjør bra jobber med kalesjer.... Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 15.November.2009 Del på Facebook Svart 15.November.2009 (redigert) Ser du holder til i Larvik....da må vel Arne Haugen være et opplagt valg når det gjelder puter og kalesje. Han har værkstedet sitt på baksiden i gammle meierigården. Redigert 15.November.2009 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 15.November.2009 Del på Facebook Svart 15.November.2009 Kan anbefale Kragerø Industri, meget bra pris og god kvalitet. https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=462444 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Blesp Svart 15.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2009 Takk for gode og raske svar. Skal ta en ringerude til uka for å høre om litt priser. Spørsmålet om hvem som skrur Volvo Penta AQ145 står enda, vil ha tips om noen som er rimlige, men dyktige. Altså ikke mekreverkstedpriser. Sitér dette innlegget Link to post
Larvik Svart 15.November.2009 Del på Facebook Svart 15.November.2009 Du kan sjekke med Larvik bil og båtelektro, alternativt Tjølling bil og båt vedr motor. Tror også skomakeren i Kongegata i Larvik driver med reperasjon på kalesjer... Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 15.November.2009 Del på Facebook Svart 15.November.2009 Ser du holder til i Larvik....da må vel Arne Haugen være et opplagt valg når det gjelder puter og kalesje. Han har værkstedet sitt på baksiden i gammle meierigården. Ny salong fra han, kan absolutt anbefales på dette området. Sitér dette innlegget Link to post
Blesp Svart 15.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2009 Du kan sjekke med Larvik bil og båtelektro, alternativt Tjølling bil og båt vedr motor. Tror også skomakeren i Kongegata i Larvik driver med reperasjon på kalesjer... Supert. Meget god hjelp å få her. Skomakeren i Kongegata har jeg vært borti før da han ordnet salen på motorsykkelen min. Meget dyktig kar, men trodde han/de hadde sluttet å ta slike jobber. Han har vel vært syk og solgt driften til noen andre slik jeg har forstått det. Har du noen erfaring med Larvik Bil og Båtelektro? Faren min holdt til i bygget som de nå har på Torsvang før, men utover det kjenner jeg ikke noe særlig til dem. Arne Haugen skal jeg definitivt sjekke nærmere opp. Hvor mye betalte du, pettersand? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.