Jump to content

Hvordan ferskvannkjøre OMC V

cleopat

Recommended Posts

Du kan jo bare fylle kjempe bøtta (avskåret olje fat) med frostv og vann,du kan jo bare pumpe tom bøtta etterpå å gjemme "vannet" til neste høst,eller gi den bort til noen med folkevogn eller audi,dem må jo etter fylle kjøleveske hele tiden......

Jeg drenerte ut vannet (ferskvannskjørt),skrudde av slanger på termostat huset en gang(omc cobra 4.3),fyllte disse m konsentrert frostv,startet noen sekunder og fyllte opp på nytt,helt til frostv kom ut i eksos.

En annen metode er å ta ut impeller,skru løs inntaks slangen for siden å føre frostv inn i inntaks slangen via ei lensepumpe som er i kjempe bøtta.

Kun fantasien setter grenser........

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Jeg satt på propper på drevet og kjørte ferskvann med hageslange, Det gikk fint, så koblet jeg til en slange som jeg hadde opp i en bøtte på badeplattform med frostvæske, brukte hevert frostvæska forsvant fra bøtta men jeg synes maskinen ble varmere da så jeg vet ikke om det kom inn i motor så jeg tappet av maskin og åpnet frostplugger for sikkkerhets skyld

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...