Otto R Startet 17.November.2009 Del på Facebook Startet 17.November.2009 Jeg skal lage meg en planke som jeg kan kombinere med fendere. Hva er optimale mål ? 2"x8" eller er det for solid ? lengde på 2 m , 3 m? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.November.2009 Del på Facebook Svart 17.November.2009 Kommer litt an på hva du har plass til ombord. 3 meter med 2X8" nok det maksimale jeg ville gått for. For meg med en 27 foter er nok 2 meter 2x6" mer enn nok. Det hadde til og med vært nok med en bit terassebord.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
avmønstret5 Svart 17.November.2009 Del på Facebook Svart 17.November.2009 (redigert) Tja vet ikke riktig, tenk litt på vekta også, kanskje litt tynnere, helt tre ( furu)er best, limt tre går ofte opp etter en tid på sjøen. Jeg tror min er i overkant av to meter, kunne vært litt lengre, men som index sier avh. av lagerplass/båtstørrelse. Kan males med antisklimaling på ene siden. Redigert 17.November.2009 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lett match Svart 17.November.2009 Del på Facebook Svart 17.November.2009 Hos oss: 2 meter lang og 2"*8". Brukes mest som landgang og ville ikke hatt noe tynnere. Har også frest ut endel spor slik at hunden vår ikke glir. Skulle den kun brukes i forbindelse med fendring kunne den vært litt tynnere, ville vel da ha bøyd seg mer og muligens tilpasset seg båten land bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.