softneck Startet 18.November.2009 Del på Facebook Startet 18.November.2009 Sliter med undervannshuset på en E-tec. Må av med dette da de fikk landkjenning i sommer og skal på reperasjon. Bytter nok impeller i samma slengen. Det er jo den evindelige girstangen som jeg ikke finner ut hvordan er festet. har søkt en del rundt men finner ikke eksakte svar. Ikke redd for å skru litt, men veldig redd for å måtte jobbe mer enn nødvendig . Fant ei skisse på evinrude sine sider: Her ser det ut som om det er en gummimansjett øverst med en strips rundt. Og etter som jeg kan se er det sansynligvis en bolt under her... MEN jeg kan ikke se denne gummimansjetten. Må store deler av motoren demonteres for å komme til her?? Skal det virkelig være så mye styr bare for og eventuelt bytte impeller??? Hjelp mottas med takk!! Sitér dette innlegget Link to post
softneck Svart 18.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2009 Anyone??? ??? Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 18.November.2009 Del på Facebook Svart 18.November.2009 Jeg kan ikke hjelpe deg, men jeg henter selv mye info fra et amerikansk forum. Hvis du er sånn passe stødig i engelsk kan du prøve å poste HER. Mye aktivitet der og flinke folk. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
softneck Svart 18.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2009 tænk yu. HAr slengt ut en post der. Håper bare noen over there skjønner my floating englansk Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 18.November.2009 Del på Facebook Svart 18.November.2009 jeg har verkstedmanualen. men eller så finner du mange flinke folk HER Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Double Weber Svart 19.November.2009 Del på Facebook Svart 19.November.2009 (redigert) Tror ikke det var no problem. En der inne har til og med skrevet litt på norsk til deg. Redigert 19.November.2009 av Double Weber (see edit history) Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
bogsnesen Svart 19.November.2009 Del på Facebook Svart 19.November.2009 Du må løyse motordekselet, så ser du skruen på babord ( tur eg ) side i forkant, under innsuget. Ein kombinert sekskant \ flatskrujern skrue. Den går igjennom hullet øverst på girstaget. Meir treng du ikkje løyse. Sitér dette innlegget Link to post
softneck Svart 19.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2009 oki, takk for svar. Har ikke fått tid til mer, men skal prøve dette. Motordeksel, da mener du det på toppen eller det rundt selve stammen under motor??? Sitér dette innlegget Link to post
bogsnesen Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Plastdekselet rundt stammen, under motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.