HiMi Startet 20.November.2009 Del på Facebook Startet 20.November.2009 Nå er naustet ferdig og Afrodite har fått tak over seg. Skal ordne litt mer på henne nå i vinter, å lurer på om jeg skal fjærne en del av overbygget på henne.. Men vi blir ikke enig om det blir penere eller ikke.. Noen som har synspunkter på dette Kan jo evt lage et system som gjør det mulig å ta av, for så å sette på når man vil.. Men ser ikke helt bruksverdien av disse overste vinduene på huset.. Har jo ikke brukt kalersj en eneste gang på båten, da hun er en dame som trives best på havet i solskinn Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Tror du får er penere båt uten vindskjermen Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
index Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Det er jo en vindskjerm da, for å skjerme for vind og sjøsprøyt under gange! Uten denne vil du lett få mer sjøsprøyt i cockpiten, samt mer vind rundt ørene under gange. Om du kun bruker båten i sol og vindstille kan du jo fjerne den. Men jeg for min del hadde beholdt den. Ikke alltid like gøy å bli overspylt med sjøvann, da er det greit å ha noe å gjemme seg bak... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SRA Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 jeg ville fjerna, vindskjermen og veggen inn og laget den mer lik Polar 20/22. Men jeg ville beholdt "taket" framme og innvestert i en kallesje Sitér dette innlegget Link to post
HiMi Svart 20.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2009 Veggen inne ble fjernet på første turen hjem med båten :) Så den er allerede borte. Sitter jo bak ved rorkulten å styrer, vil da den øverste vindskjermen ha så mye å si? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Det er opp til deg å vurdere! Om du demonterer den forsiktig uten å ødelegge noe er det jo også fort gjort å sette den på plass igjen om du skulle savne den... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Knallfred Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Synes den er pen med vinduene! ...Bare for å sette deg i tvil Me ta dem pent av! Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Vindskjermen er ikke direkte vakker, og passer absolutt ikke til denne båten. Ulempen er - som andre har nevnt - at rormannen blir mer utsatt for vær og vind når båten er i fart. Så her er det bare å bestemme seg for hva man skal legge mest vekt på .. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 :yesnod: Ett klokt valg. Som du skriver lengre oppe så er dette en solskinnsbåt. Men ta vare på vindskjermen. Er jo lov å ombestemme seg, hvis det skulle bli for mye vind bak der. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
TB2855 Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 (redigert) Det var kjapt, hadde du juksa? Men båten vart penere uten. :-) Redigert 20.November.2009 av TB2855 (see edit history) Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.