Jump to content

Skal- skal ikke.. fjerne del av overbygg på snekka?

HiMi

Recommended Posts

Nå er naustet ferdig og Afrodite har fått tak over seg. :yesnod:

Skal ordne litt mer på henne nå i vinter, å lurer på om jeg skal fjærne en del av overbygget på henne.. Men vi blir ikke enig om det blir penere eller ikke.. :headbang:

Noen som har synspunkter på dette

Kan jo evt lage et system som gjør det mulig å ta av, for så å sette på når man vil.. Men ser ikke helt bruksverdien av disse overste vinduene på huset.. Har jo ikke brukt kalersj en eneste gang på båten, da hun er en dame som trives best på havet i solskinn :lol:

snekkeforan.jpg

snekkefrasiden1.jpg

Det er jo en vindskjerm da, for å skjerme for vind og sjøsprøyt under gange! Uten denne vil du lett få mer sjøsprøyt i cockpiten, samt mer vind rundt ørene under gange. Om du kun bruker båten i sol og vindstille kan du jo fjerne den. Men jeg for min del hadde beholdt den. Ikke alltid like gøy å bli overspylt med sjøvann, da er det greit å ha noe å gjemme seg bak...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...