Pål`ern Startet 20.November.2009 Del på Facebook Startet 20.November.2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få byttet et par plastvinduer i kalesjen min. Tenker da først og fremst i Oslo - Akershus området. Vet dere i såfall om sånt er kostbart. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Hei, det ligger en liten pakistaner sjappe i skråningen i oslosentrum. Han sydde nye vinduer på min ganske rimlig. Skal prøve å spore den opp for deg. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 20.November.2009 Del på Facebook Svart 20.November.2009 Foad Salm Said Said 22420603 Møllergata 8 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.