laffenxxx Startet 21.November.2009 Del på Facebook Startet 21.November.2009 Jeg har satt båten inn på ett kaldtlager. Motoren som har sjøvannskjøling er tappet og fylt opp med frostveske. I motorrommet sitter det en plugg i gulvet . Denne delen av gulvet er på samme nivå som båtens innergulv. Når båten står på land og det regner fylles det opp med vann i denne delen. Når jeg endelig fikk sjøsatt denne i sommer etter 3 år på land ser det ut som om vannet i dette rommet forsvinner når den ligger på sjøen. Det jeg nå er usikker på er om det ligger vann i bunnen som kan fryse istykker båten. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er fylt kjøl på båten .Lyser jeg ned i hullet er det ikke vann der . Har noen tips til meg . Båten er en KMV/Oliver 18-19 fot produsert i Canada. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 21.November.2009 Del på Facebook Svart 21.November.2009 Hei. For sikkerhets skyld vil jeg nok fylt i litt frostvæskeblanding. Jeg gjør i allefall det i min båt sitt kjølsvin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.