svenk Startet 18.Juli.2004 Del på Facebook Startet 18.Juli.2004 Jeg er ikke helt fornøyd med stabiliteten på sjømannen min, og må legge inn mer ballast. Er det noen som har noen formening om hvor mye som er ideelt? Eller som har erfaring med lignende båttype? Sitér dette innlegget Link to post
NSB Svart 18.Juli.2004 Del på Facebook Svart 18.Juli.2004 Har endel ballast i Sjømannen min ja. Vanskelig å si hvor mye, men vil anslå det til 300-400 kg. Har mesteparten under dørken i kabinen. Du må i grunnen bare prøve deg fram, det gjorde jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.Juli.2004 Del på Facebook Svart 19.Juli.2004 Vil tro jeg også har en 3 til 400 kg. Til meg er det støpt ned fra kabinstart og forover. I tilegg til støp er det også noen løse sandsekker som kan "flyttes" ved behov, om en gidder det... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.