Ask Startet 25.November.2009 Link til dette innlegget Startet 25.November.2009 Hei I går tok eg fram overnevnte motor, som er 1999 mod. og totakt. Den har vore lagra ubrukt i 2-3 år. Sjølvsagt vinterkonservert først. Før eg starta den så var er raus med 5-56 på alt elektrisk og alle bevegelege delar. Motorne starta på tredje draget, men går ujevnt. Eg lot den går på rask tomgang i ca. 15 minutt, då stoppa den av seg sjølv. Ved kjøyring så stoppar den kvar gang den ikkje får full gass. Eg har blåst gjennom bensinfilteret og tenkar å skifta plugg. Eg er takksam for tips om andre mogelege tilhøve det er lurt å sjekka. Mvh. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 (redigert) Fikset opp en identisk motor med akkurat samme problem for en kjenning i sommer. Den hadde også stått ubrukt i 2-3 år. Ta av forgasser og plukk den i fra hverandre (i kontrollerte omgivelser ). Er noen utrolig tynne kanaler i forgasser samt i dysene som tetter seg med levret totaktsolje over tid. Hvis du ikke tømmer flottørkammeret ved vinterkonservering gror dysene igjen. Måtte fram med de tynneste knappenålene til fruen for å grave ut oljerester. Etter at alt ble gjort rent og satt sammen igjen var problemet løst. Tomgangsdysen og ett par kanaler som var tett. Startet på choke og gikk så lenge man ga såpass gass at den dro bensin gjennom fullfartsdysen. På tomgang stoppet den. Er du heldig er det samme feilen... Redigert 25.November.2009 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ask Svart 26.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2009 Takk for svar Honduras. Det du skriv høyrest rimeleg ut. Men motoren gjekk fint på rask tomgang når eg starta den. Eg reduserte gassen gradvis og lot den gå på tomgang i omlag 15 minutt. Problemet oppstod etter at eg starta den opp att. Motoren virka òg svakare enn eg hugsa at den var, men det kan vera fordi eg har brukt ein 15-hestar dei siste åra. Er det slik at eg risikerar at smådelar fyk veggimellom når eg opnar forgassaren? Er det råd å skru av forgassaren og ta den med til "kontrollerte omgivelser"? Unngår ein dette dersom ein koplar frå bensinen og let motoren gå til den stoppar, før neste opplag? Kanskje eit dumt spørsmål, men forgassaren er der chockspjeldet er? Rett? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 26.November.2009 Link til dette innlegget Svart 26.November.2009 (redigert) Er det slik at eg risikerar at smådelar fyk veggimellom når eg opnar forgassaren? Er et par fjører men ikke noe med kraft i, studer vedlagt tegning så du ser hva som skjuler seg bak alle skruer/deksler.... Er det råd å skru av forgassaren og ta den med til "kontrollerte omgivelser"? Anbefales på det sterkeste å ta av forgasseren... "kontrollerte omgivelser" kan oversettes til godt opplyst/rent rom ( kjøkkenbordet er godt egnet bare tøm forgasseren først og legg en avis under.....) Unngår ein dette dersom ein koplar frå bensinen og let motoren gå til den stoppar, før neste opplag? I de fleste tilfeller ja ( anbefales dog IKKE på motorer med FLERE forgassere ), alternativet er å drenere forgasseren ved å løsne/ta av tappe skruen på forgasseren ( pos 14 på tegning ). Kanskje eit dumt spørsmål, men forgassaren er der chockspjeldet er? Rett? Choke spjeldet sitter fremst på forgasseren ja. Er du usikker kan det lønne seg å få noen bedre kvalifiserte til hjelpe, eventuelt rense selve forgasseren... er ikke vanskelig men ... Bildet viser forgasseren på en en sylindret Mariner 5hk ifra 1999 . Arne Kjetil Redigert 26.November.2009 av Droll (see edit history) Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Ask Svart 2.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Hei Takk begge to. Etter at eg spraya litt 5-56 inn i luftinntaket/forgassaren så var motoren ok i vinter og i vår. I juni så var det same problemet. Motoren starta lett med full choke og full gass, men stoppa lett og likte heller ikkje last. I dag så demonterte eg forgassaren og renska den for levra olja og staka opp det eg fann av små hol. Den starta på første forsøk og gjekk fint som berre det. Dette var i eit kar så eg fekk ikkje prøvd den med propellen innkopla, men det er ikkje noko som får meg til å tru at den ikkje vil virka fint når den kjem på jolla. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.