Enzo Startet 26.November.2009 Link til dette innlegget Startet 26.November.2009 Er det noen her som har lagret den annonsen som nå er fjernet fra finn.no den var blå i skroget og sto til salgs veldig lenge og ble satt ned i pris et par ggr, er det noen som har den annonsen i sin finnprofil så er jeg veldig takknemlig om jeg får oversendt linken. Sitér dette innlegget Link to post
Sailor33 Svart 26.November.2009 Link til dette innlegget Svart 26.November.2009 Husker hvertfall at skuta hadde splittflagg. Ring KNS, de utgir en bok med oversikt over medlemmer med tilhørende båter. Damene på kontoret der er veldig greie og slår sikkert opp for deg (jeg har kastet min bok). Mener også at den hadde båtplass i Kragerø? - mulig du kan spore videre på det. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 26.November.2009 Link til dette innlegget Svart 26.November.2009 (redigert) jeg ringte en hyggelig dame på finn .no , når lignende skjedde meg for en mnd siden.. ho fant den frem igjen og gav meg de opplysningene jeg trengte,.. Redigert 26.November.2009 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Enzo Svart 26.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2009 Ringe finn ja , kanskje det er en mulighet. Håpet bare noen her hadde annonsen i min finn , når de går ut på dato så blir de jo ikke fjernet med det samme og det er en rimelig snasen båt så jeg tenkte kanskej mulligan eller noen andre med sansen for slike båter hadde den lagret. Vel om ikke det dukker opp noe her innen et par dager så ringer jeg finn og sjekker Sitér dette innlegget Link to post
Popeye83 Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Prøv denne: FINN-kode 16898917 Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Fantastisk , tusen takk det var akkurat den jeg tenkte på Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Den båten hadde kledd meg!! Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Det er nesten så man blir på gråten når man ser de der comf 42ene , helt sinnsykt vakre båter Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Ja det er det Enzo. Dessverre også svindyre. Du får ikke en gammal 35 engang for under en mill. Thomas Bern visste hvordan dette skulle gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Mmmhhhhh... noen som plutselig har brukt for en pent brukt Riviera.... ? ? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Prisen var jo absolutt til å leve med. Enzo, Har du ringt og sjekket om den er solgt? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Kosmix Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Mener å ha lest et sted at verftet gir prisgaranti? Da kommer vel ikke båtene til å falle i pris med det første... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Enzo Svart 27.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Sun Flyer. Har sendt mail i dag og får jeg ikke svar så ringer jeg i morgen, den båten er billig sammenlignet med de jeg finner i utlandet. http://no.yachtworld.com/baater/2001/Comfo.../country.italia http://www.boatshop24.com/web/en/suchen/s/...SEARCH%A0%A0%A0 http://www.boatshop24.com/web/en/suchen/s/...mp;totalcount=3 http://www.boatshop24.com/web/en/suchen/s/...mp;totalcount=3 http://www.boatshop24.com/web/en/suchen/s/...mp;totalcount=3 Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 28.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Solgt til en heldig sjel i September Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 (redigert) Verftet har en til salgs. Tyskland. Ellers kan du jo ringe Lennart og kontrahere ny tonnasje. Da får du den akkurat slik du vil ha den. Jeg lurer egentlig på hvorfor den lå så lenge. De går vanligvis i løpet av svært kort tid. Jeg snakket med en som hadde kjøpt sin usett av den grunn. Redigert 28.November.2009 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 28.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Joda verftet har en 2003modell til 270 000EURO , da er vi over en mill høyere enn denne 2002/2003 modellen , at den var så treg å selge til den prisen det forstår jeg bare ikke. Du finner ikke en eneste en av disse i utlandet til en pris i nærheten av den Norske Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Jeg har en kompis som var interessert i 42'en, men han opplevde selgeren som veldig lite keen på å selge (og det kan man jo forstå). Såpass lite keen at det ikke var mulig å bli enige om en helg det passet for en visning... Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
@ArneO Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Den stod vel ganske lenge til salgs denne her? Han startet vel på 2 250 00,- eller noe sånt etter som jeg kan huske.... Hilsen en annen som hadde denne lagret i "mine funn" Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Enzo Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Det stemmer , ca 2,2 først og så litt og litt ned og til sammen så lå den ute ca ett år om jeg ikke tar feil Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Det var det jeg trodde. Det hadde vært noe med en sånn en... og båtplasser i gamle hjemlige trakter også.. Eneste jeg kunne styre meg for var jo putetrekket da. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Junke Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Flott båt, men hvem i svarte bestiller puter med slik farge på en ny båt? Kan ikke skjønne at verftet selger slike en gang. (om de ikke er kjøpt senere) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 8.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Saken er den at når du bestiller en ny Comfortina så er det du som kunde som bestemmer hvordan du vil ha båten , ikke verftet som bestemmer hvordan du som kunde skal godta båten. Dermed blir det endel båter i markedet med veldig forskjellige farger , instrumentering osv osv. Da får man godta tidlgiere eiers noenganger rare smak eller man trekker opp putene , evnt ringer verftet og får sendt noen nye i riktig farge. Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 jeg er enig, men verftet kunne kanskje satt noen begrensninger? Jeg kunne kjøpt båten med de putene, men det har vert nye puter/trekk Øverst på handlelisten! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.