Jump to content

Comfortina 42 som har vært på finn.no

Enzo

Recommended Posts

Ringe finn ja , kanskje det er en mulighet.

Håpet bare noen her hadde annonsen i min finn , når de går ut på dato så blir de jo ikke fjernet med det samme og det er en rimelig snasen båt så jeg tenkte kanskej mulligan eller noen andre med sansen for slike båter hadde den lagret.

Vel om ikke det dukker opp noe her innen et par dager så ringer jeg finn og sjekker

Verftet har en til salgs.

Tyskland.

Ellers kan du jo ringe Lennart og kontrahere ny tonnasje.

Da får du den akkurat slik du vil ha den.

Jeg lurer egentlig på hvorfor den lå så lenge. De går vanligvis i løpet av svært kort tid. Jeg snakket med en som hadde kjøpt sin usett av den grunn.

Redigert av Mulligan (see edit history)
  • 2 uker senere...

Saken er den at når du bestiller en ny Comfortina så er det du som kunde som bestemmer hvordan du vil ha båten , ikke verftet som bestemmer hvordan du som kunde skal godta båten.

Dermed blir det endel båter i markedet med veldig forskjellige farger , instrumentering osv osv. Da får man godta tidlgiere eiers noenganger rare smak eller man trekker opp putene , evnt ringer verftet og får sendt noen nye i riktig farge.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...