is_620 Startet 27.November.2009 Del på Facebook Startet 27.November.2009 Jeg har med innteresse lest den lange tråden om levetid/korrosjon på 4-T ( mercury) Ønsker og starte egen tråd , basert på en enkel konkret sak: Nemlig tilstand og skift intervaller på innvendige anoder i motorblokk. Har for første gang støtt på dette med min 2008 90 hK Suzuki , hvor jeg skal sjekke og ev bytte til våren. På dette utmerkede forum er det sikkert noen som har erfaringer. til slutt - jeg gjør alt av service selv , av den enkle grunn at jeg vil være sikker på at det blir gjort ordentlig. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 står de noe om dette i brukermanualen til motoren Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Mouche Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Nei, kun om de fire sinkstykkene på motorfoten. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.