Pål`ern Startet 27.November.2009 Del på Facebook Startet 27.November.2009 Jeg skal pusse opp treverket i cockbit på båten. Har i den forbindelse fått beskjed om at lakken som brukes på min båttype heter " Star lakk " 2 komponent. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne lakken ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Star Malingfabrikk hadde i alle fall tidligere egne utsalg rundt om i landet. Det lokale her jeg bor ble lagt ned for flere år siden, hvordan det ligger an andre steder aner jeg ikke... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hans_K Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Star har i hvert fall et fabrikkutsalg rett på hitsiden av Drammen. Du kommer enklest dit ved å ta av fra E18 ved avkjøringen mot Liertoppen, og så ta de gamle Lierbakkene ned. Da kommer du rett på fabrikkutsalget. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 To ansatte mistenkt for grov uaktsomhet De to ansatte ved Brevik trafikksentral som var på vakt da «Full City» havarerte ved Såstein, har vært inne til avhør mistenkt for grov tjenesteforsømmelse og uforstand i tjenesten. http://www.pd.no/breviksposten/article4593054.ece Noen fordeler med Starprodukter ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 De er billige. Det er jo noe bare det... Men nå ble jeg nysjerrig: Hva har egentlig Star med Full City å gjøre? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Honduras Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Kan den ha vært malt med Star 2K lakk...? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.