TurboTryne Startet 27.November.2009 Del på Facebook Startet 27.November.2009 heisann.. Jeg har prøvd å finne litt ut om denne racemasteren,men finner ingenting om hvem eller hvor den er bygget? Har hørt rundt om at det er en meget bra sportsbåt så jeg lurer litt på hvorfor den ikke den produseres. Er veldig inntresert i å vite hvor formene befinner seg eller hvor den bygges.. Noen som har erfaringer\info??? Sitér dette innlegget Bygger og reparerer alt i kompositt. Link to post
TurboTryne Svart 23.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2010 bumper denne opp igjen... noen som vet? Sitér dette innlegget Bygger og reparerer alt i kompositt. Link to post
andersb Svart 23.September.2010 Del på Facebook Svart 23.September.2010 coaster marine hadde formene sist jeg sjekka. du finner litt ymse overbygg Sitér dette innlegget Link to post
TurboTryne Svart 24.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2010 takk takk.. jeg skal sjekke der.. Sitér dette innlegget Bygger og reparerer alt i kompositt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.