Jump to content

Prisantydning Suzuki 15 hk pŒhengsmotor ?

Guest Landfast

Recommended Posts

Guest Landfast

Hei!

Jeg lurer pÎ om det er noen som kunne fortelle meg hva man kunne fÎ for en

Suzuki 15 hk pÎhengsmotor? Den er fra ca 1993, og knapt brukt, men godt vedlikeholdt.

Vi skal annonsere den for salg etter at eieren er gÎtt bort, men vi vil helst ikke bli lurt mht prisen...

Er det forresten noen andre viktige opplysninger vi burde gi om denne motoren? (Og hvordan finner man i sÎ fall de opplysningene?)

Hilsen

Maria

Guest Landfast

Velkommen! æ:smiley:

Jeg vil anta at prisen ligger omkring 5-7000.

Det er viktig Î opplyse om motoren har lang eller kort stamme, dette finner du ut ved Î mÎle hÀyden fra toppen av feste-braketten ned til den horisontale plata over propellen.

Kort er ca 38cm, lang ca 51cm.

Eksakt Îrsmodell kan du finne ut her: http://www.marinshopen.se (Se modellguide Àverst pÎ siden)

Hei, og tusen takk for svar.

Jeg ble litt usikker pÎ hva feste-braketten egentlig er. Er jeg pÎ riktig spor hvis jeg mÎler som pÎ bildet

http://www.student.uit.no/~mariap/baatmotor.jpg ?

Takk for linken til den sia. Jeg fant ut at Suzuki-motoren er en 92-modell.

ForÀvrig vil vi ogsÎ selge den Mercury-motoren som stÎr ved siden av, men den er kanskje knapt verdt noe? Den er nok litt eldre, og litt mer brukt, men ellers godt vedlikeholdt til tross for at den knapt er brukt de siste ti Îrene.

Kan det stemme at den er 4 1988 1 cyl som jeg fant pŒ marinshopen.se? SŒ da pŒ serienummeret pŒ det merket pŒ motoren, og fant ut at den mŒtte h¿re inn under der if¿lge lista til marinshopen.se.

Tusen takk for hjelpa :-)

Hilsen

Maria

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...