bukt Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Bra pris det, de fleste selgere fikser det så du slipper moms og hvis du vil Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Ja har sett at det fins en GP versjon. Prisen er omterent det doble. Alt annet er jo likt så det er drivenheten som må være mere påkostet innvendig. Har fulgt litt med på diskusjonen på sailinganarchy som er den internasjonale/amerikanske motstykket til båtplassen for seilere.Der er det flere som hevder at GP versjonen ikke er mere vanntett en standardversjonen. Det er flere av soloseilerene som hevder de ville heller kjøpt en ekstra drivarm i reserve. Men vet ikke. Største forskjellen på GP er at drevet er kraftigre. Den gir moment i likhet med linerdrev og er egnet til uthav med store bølger. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
ravddo Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Jeg handler også det meste på nettet fra USA og kjøpte blant annet plotter til min far derifra. Handler mye fra USA da jeg har en bror som kjører Rallycross og der blir man fort VIP kunde med fntastisk service. Men Raymarine er bedre å kjøpe fra Europa da to års garantien gjelder. Cactusnav er OK spesielt nå når pundet er så gunstig. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
MortenK Svart 1.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2009 Jeg har en ST2000+ på en 26 foter som har fungert meget bra. Gikk opp "en størrelse" med tanke på at den skal tåle litt ruskevær. Seilte blant annet med den i medsjø opp til 8.9 knop uten problemer. Det blåste ca. 12 sekundmeter. Jeg gikk faktisk rundt på båten og filmet video uten problemer. Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
tomeriks Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Har en Simrad TP 22 i vår mamba, og den fungerer veldig bra, også i ustabile vinder og dårlig trimmede seil. Har i tillegg kjøpt fjernkontroll med ledning som jeg absolutt annbefaler i tillegg. Det meste av motorkjøring med barn ombord foregår nå fra fordekket om det ikke er vind i åpne farvann.. Den har ikke display, men ser ikke poenget med dette, nå som jeg har lært meg å bruke den uten. Den snakker godt med kartplotteren, men tar kun ett waypoint av gangen.. Kjøpte min av Høcom som også er en butikk som kan annbefales å kjøpe båtelektronikk av. Han kan det meste hva gjelder montering og bruk av utstyr, og svarer gjerne på telefon.. Ikke så mange som selger båtutstyr som har så god peiling. Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Er det noen her som har kuttet ut ST 2000 + og kanskje ønsker å selge fjernkontrollen? Passer noen av delene i ST 1000 til 2000. Hvis ikke så har jeg en ST 1000 som jeg kan gi bort. Festet der hvor du fester piloten til skroget ble knust, men den funket helt til da iallfall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.