Aloha II Startet 29.November.2009 Del på Facebook Startet 29.November.2009 (redigert) Natt til lørdag hadde det vært folk inne i hvertfall 20 av båtene på opplagsplassen vår på nesodden. De har fått med seg diverse ting. og i tillegg hærpa en masse. Har bl.a. brukt en håndsag for å kutte ut tankpåfyllinga på en Monterey. Knust innredninga i en 1936 plattgatter for å få ut ledningene til en eberspächer, sparka inn dører m.m. Så hvis noen kommer over en som skal selge: - Ny(1/2 år) Eber D5 komplett( har tatt med alt inkl. stigerøret i tanken ) - Flere batteriladere (exide, Qtec, m.m.) - Mange batterier - Septikkpumper - Lensepumper med slanger - Komplett utluftning for motorrom i en monterey( ventiler, slanger, vifter) - Masse chrom beslag, kryssholdt m.m. - Syrefast 10 kg "bruce" - 2-bluss Origo kokeapparat - Masse håndverktøy - pluss pluss. Flere som ikke har fått sjekka båten enda Så hvis noen kommer over dette hadde det vært fint å få et lite tips. Men det er vel ikke stor sannsynlighet for at dette er i landet lenger. Redigert 29.November.2009 av trikola (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
OT-flyktning Svart 29.November.2009 Del på Facebook Svart 29.November.2009 Hvilken plass, Nesodden har flere Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 29.November.2009 Del på Facebook Svart 29.November.2009 Men det er vel ikke stor sannsynlighet for at dette er i landet lenger. Venter vel med å reise til de har fyllt opp bilen. Men kanskje litt tidlig å konkludere før flere fakta er kommet på bordet. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 29.November.2009 Del på Facebook Svart 29.November.2009 Høres jo ut som et bestillings brekk , da dem har tatt komplette ting ."Vanlig" suseladder kutter jo bare av kabler å røsker med seg div ting ,så tvilsomt om dette dukker opp noen steder .Håper at jeg aldrig kommer over tyver ombord hos meg ,da får jeg vel 15-20 år i buret tipper jeg .Hvis dem ikke er mye større enn meg da,uff jævla kjipt med sånt.For jævlig at folk ikke kan ha tinga sine i fred .Men skal selvsagt tipse om jeg ser noe,er inne på Finn flere ganger om dagen , da jeg leiter etter varmer eller deler til den jeg har . Tine iV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Aloha II Svart 29.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2009 Hvilken plass, Nesodden har flere Spro Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Sleipner93 Svart 30.November.2009 Del på Facebook Svart 30.November.2009 Kjedlig, har hatt et lite innbrudd i min båt etter jeg kom på land. Nå er nok jeg litt skyld i det selv da jeg ikke hadde låst døra. Men om den hadde blitt brutt opp eller slått inn er vanskelig å si. Forsvant uansett en gps, inverter, noen redningsvester (oppblåsbare), og noe verktøy. Altså saker og ting til ett par tusen ++. Dritirriterende men jeg har ihvertfall lært å ikke ha GPS o.l liggende løst i båten. Trist at det skal være slik men.. Ikke så mye å gjøre med det.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.