Jump to content

Innbrudd på opplagsplass på Nesodden

Aloha II

Recommended Posts

Natt til lørdag hadde det vært folk inne i hvertfall 20 av båtene på opplagsplassen vår på nesodden.

De har fått med seg diverse ting. og i tillegg hærpa en masse. Har bl.a. brukt en håndsag for å kutte ut tankpåfyllinga på en Monterey. Knust innredninga i en 1936 plattgatter for å få ut ledningene til en eberspächer, sparka inn dører m.m.

Så hvis noen kommer over en som skal selge:

- Ny(1/2 år) Eber D5 komplett( har tatt med alt inkl. stigerøret i tanken )

- Flere batteriladere (exide, Qtec, m.m.)

- Mange batterier

- Septikkpumper

- Lensepumper med slanger

- Komplett utluftning for motorrom i en monterey( ventiler, slanger, vifter)

- Masse chrom beslag, kryssholdt m.m.

- Syrefast 10 kg "bruce"

- 2-bluss Origo kokeapparat

- Masse håndverktøy

- pluss pluss. Flere som ikke har fått sjekka båten enda

Så hvis noen kommer over dette hadde det vært fint å få et lite tips. Men det er vel ikke stor sannsynlighet for at dette er i landet lenger.

Redigert av trikola (see edit history)

Med vennlig hilsen

Henrik Nygaard

Høres jo ut som et bestillings brekk , da dem har tatt komplette ting ."Vanlig" suseladder kutter jo bare av kabler å røsker med seg div ting ,så tvilsomt om dette dukker opp noen steder .Håper at jeg aldrig kommer over tyver ombord hos meg ,da får jeg vel 15-20 år i buret tipper jeg .Hvis dem ikke er mye større enn meg da,uff jævla kjipt med sånt.For jævlig at folk ikke kan ha tinga sine i fred .Men skal selvsagt tipse om jeg ser noe,er inne på Finn flere ganger om dagen , da jeg leiter etter varmer eller deler til den jeg har .

Tine iV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Kjedlig, har hatt et lite innbrudd i min båt etter jeg kom på land. Nå er nok jeg litt skyld i det selv da jeg ikke hadde låst døra. Men om den hadde blitt brutt opp eller slått inn er vanskelig å si. Forsvant uansett en gps, inverter, noen redningsvester (oppblåsbare), og noe verktøy. Altså saker og ting til ett par tusen ++. Dritirriterende men jeg har ihvertfall lært å ikke ha GPS o.l liggende løst i båten.

Trist at det skal være slik men.. :nonod: Ikke så mye å gjøre med det..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...