altmuligbåt Startet 30.November.2009 Del på Facebook Startet 30.November.2009 Hei Har tittet litt rundt på nettet men finner ikke noen, finnes det noen som er flinke til og rense kalesjer i omr eller hvem er nærmest, Er en stor kalesje til og ha over akter deket på en Princess 45. Håper noen har noe bra tips.. Tony Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
ghabbe Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Du kan jo prøve denne som holder til i Eidsvoll. Ikke så langt unna Gardermoen i hvert fall. Kalesjemaker'n 2073 Bøn 63 96 06 62 Mobiltelefon 911 08 605 Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2009 han renser ikke,, har prøvd.. Noen andre som har et tipps? Eventuelt hvem er nærmest? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
altmuligbåt Svart 22.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 Tar frem denne igjen jeg sidden jeg ikke har fått løst problemet.. Noen som vet om hvor jeg kan få renset den? Østfold-Oslo-Akerhus? Hvor som helst? Greit og få det gjort før sommeren kommer:...! Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.