Bitteliten Startet 20.Juli.2004 Del på Facebook Startet 20.Juli.2004 Er det noen som vet hvor vi kan få tak i kart over denne delen av svenskekysten? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 Nautisk forlag, http://www.nautisk.com Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fenix Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 Ihvertfall: - Nautisk forlag i Oslo. - Båtutstyrsforretningen i Strømstad. Det er vel de sikreste tipsene. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 takk for tipsene. jeg fant det på Seatronic også - så da blir det tur til Tanumstrand i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 Hei. Er du medlem i KNBF? Da gjelder nedenforstående sakset fra KNBF sine sider : Ved å vise til medlemskort, eller ha KNBF-merke og/eller KNBF-vimpel på båten får du 10% rabatt på havneavgiften og 50% rabatt på inngangsbilletten til "Eventyrbadet" mellom 15. juni og 15. august. Eter 15. august er havneplassen gratis for KNBF-medlemmer. Normalpris i Tanum Strand er følgende: Under 12 m: SEK 120 Over 12 m: SEK 220 Strøm: SEK 35 pr døgn Depositum for kabel-TV: SEK 200 Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 Jøss,får du kabel tv i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 JA Lars H. (som aldri har ligget i Tanumstrand selv) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
PanPan Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 ....hmmmm..... dette var ikke bra, bruke det svenske flagget til å legge ut reklametekst på. Det er vel en arbeidsulykke KNBF??? 21.07: Se det ja! Slik skal det være, KNBF - man har rettet opp saken! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.