Brumm Startet 2.Desember.2009 Del på Facebook Startet 2.Desember.2009 Tenkte jeg skulle ta en sjekk av dysene på min Yanmar 4LH DTE i vinter. Tar de ut selv og leverer de til et verksted. Noen som kan tipse meg om fremgangsmåten? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Her står vel e meste ang din motor https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=44155 Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Champagne Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 (redigert) Brumm Tok å demonterte mine dyser forleden, (lh4-hte x2) grei skuring å få de ut, det sitter en hylsepakning i enden (bunnen) av dysene som kan hende sitter igjen nede i motoren, den får du ut ved å spise litt en lang (20cm) 6mm bolt eller gjengestav i enden slik at du får den nedi hylsa for så å nappe de opp. Jeg brukte Krogrud marine service på sjølyst (oslo) for å overhale\bytte mine dyser. overhalte 4 dyser, byttet 4. Mine maskiner har ca 1100 timer gangtid hver. Mvh Champagne. Redigert 2.Desember.2009 av Champagne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.