innlandsbåt Startet 2.Desember.2009 Del på Facebook Startet 2.Desember.2009 Hadde tenkt å ønske meg boka "strøm ombord" av julenissen. Hvor kan en bestille /kjøpe den ? Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Her :) JRO Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Du får også kjøpt den på webshoppen til Båtmagasinet for den nette sum av kr. 150,- Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
JanS/EIR Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Boka anbefales, mye nyttig selv for oss som tar inn slikt etter "teskjemetoden". ---men det var da en betenkelig prisforskjell da--- mvh JanS/EIR Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
hegra Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Jeg fant min på en vanlig bokhandel, men det ble desverre strøm overbord da jeg mista den på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Boka er utgitt av Elforlaget. Sitér dette innlegget Link to post
Akoya Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Du får også kjøpt den på webshoppen til Båtmagasinet for den nette sum av kr. 150,- Hvor ? Jeg finner ikke Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
pergrip Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 (redigert) dere finner den på maritim.no blant diverse bøker til 159strøm ombord Redigert 2.Desember.2009 av pergrip (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Hvor ? Jeg finner ikke Bla til side 4 Sitér dette innlegget Link to post
innlandsbåt Svart 2.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 Takk til dere alle! Nå blir det lektyre mens jeg venter på vårsola. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.