dumbass Startet 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2009 Jeg skal installere Eber D2 varmeapparat i Antares 650 og prøver å finne den mest fornuftige plasseringen av apparatet i båten Det store spørsmålet er: styr- eller babordside? Jeg skulle gjerne hatt apparatet på styrbordssiden for å få en varmluftsdyse under frontrute, men jeg tviler på at det blir så enkelt pga plassmangel og begrenset tilkosmt. Jeg håper at noen kan dele sine erfaringer med installasjonen og/eller vise et bilde fra sin båt... Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 Har plassert D4 i ut mot skrogsiden i skottet under førersetet. Har et uttak nede ved føttene og et mot frontruta. Sitér dette innlegget Link to post
dumbass Svart 5.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 OK, takk for svaret. Hvor har du kaldluftsinntaket? PS: Du har tilfeldigvis ikke et bilde liggende et sted...? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 Tar luften i fra inne i kabinen ved trappetrinnet i fra bakdekket. Har en vendbar dyse der, ved å åpne døra og vende dysa mot ute får jeg friskluft hvis det er duggproblemer. Forbrenningsluft tar jeg inne i fra skottet. Har desverre ingen bilder og ikke har jeg tilgang til båten for tiden heller. Sitér dette innlegget Link to post
dumbass Svart 5.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 takker og bukker Sitér dette innlegget Link to post
dumbass Svart 31.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 Jada, nå er apparaten montert og prøvekjørt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.