Jump to content

Gi din gave til Redningsselskapet ved å stemme

Frivakten

Recommended Posts

Årets julegave

Samfunnsengasjement er en av kjerneverdiene våre i Adecco, og å gi en julegave til en veldedig organisasjon er en flott mulighet for oss å uttrykke dette på.

Hvert år gir Adecco 100 000 kr i julegave for å støtte oppunder dette.

Siste frist for å stemme er tirsdag 8. desember.

http://www.adecco.no/OmAdecco/pages/aretsjulegave.aspx

Redigert av Krisida Magni (see edit history)

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Hvilke av disse foreningene har reddet flest mennesker - og hvilke av de er sannsynligheten størst for et vi selv eller nær familie/omgangskrets vil dra nytte av i løpet av livet?

All ære og honnør til Redningsselskapet, men min stemme gikk til kreftforeningen denne gangen

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Dette er alle gode formål, så det blir som å velge mellom sine egne barn... De er forskjellige, men like viktige på sin måte.

Nå er det slik at "alle" samler inn penger til kreftforeningen. Derfor valgte jeg å gi min stemme til NSSR, siden oppfordringen kom på BP.

Siden det er lov å stemme flere ganger la jeg også inn en stemme på Amnesty for å lette min "samvittighet" noe... :cool:

Årets julegave

Hvert år gir Adecco 100 000 kr i julegave for å støtte oppunder dette.

Siste frist for å stemme er tirsdag 8. desember.

http://www.adecco.no/OmAdecco/pages/aretsjulegave.aspx

Nå var vel hensikten med denne tråden at vi skulle hjelpe fram Redningsselskapet.

Det ble tap med over 500 stemmer.

Som en ser gikk det galt fordi dere stemte feil.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...