Frivakten Startet 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2009 (redigert) Årets julegave Samfunnsengasjement er en av kjerneverdiene våre i Adecco, og å gi en julegave til en veldedig organisasjon er en flott mulighet for oss å uttrykke dette på. Hvert år gir Adecco 100 000 kr i julegave for å støtte oppunder dette. Siste frist for å stemme er tirsdag 8. desember. http://www.adecco.no/OmAdecco/pages/aretsjulegave.aspx Redigert 7.Desember.2009 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Enzo Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Fint tiltak det der , da gikk min stemme til kreftforeningen Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Amnesty! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Windy37GM Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 ...min stemme til kreftforeningen AOL. mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Mulligan Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 UNICEF Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 NSSR Ser redningsselskapet nå leder med 13 stemmer og 1%. Dette kan bli en valgthriller... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 heisann, det er lov å stemme flere ganger... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Bitteliten Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 nå leder de med 14 Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Nå med 16 . Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Hvilke av disse foreningene har reddet flest mennesker - og hvilke av de er sannsynligheten størst for et vi selv eller nær familie/omgangskrets vil dra nytte av i løpet av livet? All ære og honnør til Redningsselskapet, men min stemme gikk til kreftforeningen denne gangen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
solkongen Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Min stemme går til Redningselskapet, men Kreftforeningen er også en verdig kandidat. Sitér dette innlegget Link to post
Fanta Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 NSSR reddet oss fra båtbrann i sommer, så de fikk min. Nå ledet de med 1, så dette blir close.... Sitér dette innlegget Link to post
TellusTellus Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 La oss alle som har mulighet stemme her. Uansett hva de stemmer på. NSSR gjør en flott jobb og trenger litt å rutte med til utstyr som kommer oss tilgode. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Hulda Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Hadde Frelsesarmeen vært med, så skulle jeg stemt. Stemmer ikke på veldedige organisasjoner for å sponse ledere som tjener fra 1,5 mill/år og oppover. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Dette er alle gode formål, så det blir som å velge mellom sine egne barn... De er forskjellige, men like viktige på sin måte. Nå er det slik at "alle" samler inn penger til kreftforeningen. Derfor valgte jeg å gi min stemme til NSSR, siden oppfordringen kom på BP. Siden det er lov å stemme flere ganger la jeg også inn en stemme på Amnesty for å lette min "samvittighet" noe... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Astor Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Redningsselskapet fikk min stemme denne gangen. (Brannen fra Sandspollen sitter friskt i minnet.) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SRA Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Alle verdige kandidater, men denne gangen gikk min stemme til Redningsselskapet Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Stå på å stem fram redningsselskapet...... Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Amnesty! Selv om de ligger veldig lang bak... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Hansi Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Redningsselskapet. Sitér dette innlegget Link to post
Dragon Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Hvilke av disse foreningene har reddet flest mennesker - og hvilke av de er sannsynligheten størst for et vi selv eller nær familie/omgangskrets vil dra nytte av i løpet av livet? All ære og honnør til Redningsselskapet, men min stemme gikk til kreftforeningen denne gangen Dragon Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Redningsselskapet fikk min stemme, men de ligger 600 stemmer bak og idag er siste dagen en kan stemme. Går nok mot at Kreftforeningen får støtten i år om det ikke iverksettes en skikkelig kampanje for å stemme frem NSSR. Men det vil jo uansett være en god sak støtten går til. Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Hadde Frelsesarmeen vært med, så skulle jeg stemt. Stemmer ikke på veldedige organisasjoner for å sponse ledere som tjener fra 1,5 mill/år og oppover. Så enig med deg Hulda Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Årets julegave Hvert år gir Adecco 100 000 kr i julegave for å støtte oppunder dette. Siste frist for å stemme er tirsdag 8. desember. http://www.adecco.no/OmAdecco/pages/aretsjulegave.aspx Nå var vel hensikten med denne tråden at vi skulle hjelpe fram Redningsselskapet. Det ble tap med over 500 stemmer. Som en ser gikk det galt fordi dere stemte feil. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Tintin Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Nei det ble rett fordi folk stemte rett. Baatplassen er heldigvis ikke eneste plassen folk henger når de er på nett. Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.