kjetika Startet 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2009 Hei Jeg er i ferd med å planlegge noen gjøremål for båten i vinter. Tenkte å bytte ut noe av finerplatene. Hvis noen viser seg å være i bra stand tar jeg vare på dem, men da er jeg avhengig av å vite hva som er brukt dra før. Kan noen av dere hjelpe meg (rookie) med å bestemm hva det er? Har desverre bare et dårlig bilde, men velger å prøve allikevel. Det er endel lakkrester igjen, men ellers er det grått og tidvis skjoldet. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Tenker du på i dørken eller innredningen? I innredningen er det sikkert brukt mahogny kryssfiner-plater, ala Sipo-platene som Oslo Finerfabrikk selger. Beises med mahognybeis og lakkeres. Bruk de gamle platene som mal. Husk å få årringene/stripene i samme retning som originalt. Man ser noen ganger enkelte(hjemmesnekkere) som har satt platene litt på kryss og tvers i forhold til trerettningen. Det ser ikke pent ut.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
kjetika Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Tenkte på innredningen ja. Dørken er malt glassfiber. Takk for svaret. Skal huske på rettningen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.