alfb Startet 10.Desember.2009 Del på Facebook Startet 10.Desember.2009 (redigert) Skal bestille denne pakken fra USA: http://www.wmjmarine.com/gmrpack9.html Noen som kan hjelpe meg/erfaringer med hvilken svinger jeg skal velge og er det evnt andre ting jeg "må" huske å bestille Redigert 10.Desember.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
egro Svart 10.Desember.2009 Del på Facebook Svart 10.Desember.2009 Hvilken singer du skal velge er avhengig av monteringen, innvendig, gjennomgående eller utvendig. Du kan jo også kjøpe kartbrikken samtidig, det er noen kroner å spare på den også. Sitér dette innlegget Carat 7400 1987 solgtNimbus 28DC 1987 solgt Skuteløs Link to post
abbor Svart 10.Desember.2009 Del på Facebook Svart 10.Desember.2009 1kW svingeren B164 er den som ofte anbefales til GDS-22 for planende båter, følsomheten til Garmin sitt ekkolodd er såpass lav at en 600W svinger ikke gir spesiellt bra resultat. Dette gjelder for fisking, for annet bruk vil selvsagt en 600W svinger duge, kan da anbefale B60. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 11.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2009 (redigert) 1kW svingeren B164 er den som ofte anbefales til GDS-22 for planende båter, følsomheten til Garmin sitt ekkolodd er såpass lav at en 600W svinger ikke gir spesiellt bra resultat. Dette gjelder for fisking, for annet bruk vil selvsagt en 600W svinger duge, kan da anbefale B60. Takk abbor, da blir det nok denne http://www.wmjmarine.com/airb6020mmgar.html Det er vel denne jeg må ha all den tid Scand'en har 24gr v-bund. Da får jeg, etter som jeg forstår, dybde og temp, men ikke fart, men det er ok. B164 kommer på stive 5000 ferdig momset og det er lite aktuelt for vårt (fiske) bruk Ser der ja, da tror jeg handlevogna mi er full gitt - da gjenstår det bare å dra visa'n og vente på julenissen å håpe at han dukker opp Dere som er vante med å handle "over there", hvor lang tid tar det vanligvis før varene dukker opp Redigert 11.Desember.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 11.Desember.2009 Del på Facebook Svart 11.Desember.2009 (redigert) Har B60 selv på et Furunlodd og jeg kan faktisk lokalisere fiskestimer på toppfarten som er 30 knop. Har aldri msistet bunnkontakt med denne svingeren uansett hvordan jeg har kjørt. Stemmer at du skal ha 20 graders utgaven av B60. Redigert 11.Desember.2009 av abbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
landkrabbe Svart 11.Desember.2009 Del på Facebook Svart 11.Desember.2009 Jeg ser at GDS-22 har ethernet tilkobling. Finnes det PC-software som gjoer at man kan bruke ekkoloddet med PC? Eller er det noen som har erfaring med andre ekkolodd som kan vises/styres fra PC? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.