68 GT Startet 14.Desember.2009 Del på Facebook Startet 14.Desember.2009 Hvor mange liter motorolje går det på kad 43 ink filter? Samt hva slags kvalitet (sommer bruk) Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Fantino Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Mener å huske temmelig nøyaktig 12 liter, men det forutsetter at du får ut alle den gamle olja - noe som ofte er litt vanskelig. "Min" mekaniker pleide fylle på vanlig Statoil mineralsk 15W-40. Dette er fra hukommelsen, så du bør sjekke ut dokumentarkivet. Mener det ligger manual der. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 14.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Ja,jeg mener også et det er 12,men har bekjent som påstår det er 20...... Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Tromsværing Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Jeg fylte på 11 liter. Nå viser peilepinnen 3/4 mellom merkene. Tror at det meste av gammel olje ble pumpet ut. Sitér dette innlegget Link to post
havørn Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Her skal du få en faktaopplysning: oljeskift inkl. filter er 11 liter,oljekvalitet: VDS–2, ACEA E5, API CH–4 Så kan de som vil synse og mene Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 14.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Her skal du få en faktaopplysning: oljeskift inkl. filter er 11 liter,oljekvalitet: VDS–2, ACEA E5, API CH–4 Så kan de som vil synse og mene Ok,mange takk!! Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Flybridge Svart 15.Desember.2009 Del på Facebook Svart 15.Desember.2009 Her finner du de fleste manualer til din KAD43: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16443 Good Luck Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.