Jump to content

Hvor få kjøpt slike hengsler.

Elise

Recommended Posts

Hva er det som gjør at du må ha akkurat disse hengslene?

De ser ikke spessielt sollide ut! kunn laget av bøyd "blikk"! Solide hengsler er støpt, filt og tillpasset.!

disse hengslene, fra bildet vil gi relativt sett en pearallell ned legging av dørkplaten, men det er mange andre hengsler som er vell så gode til det.

Prøv evt : :cheers:Watski de har godt utvalg i maritime beslag

Redigert av aileenll (see edit history)

Aileen ll

Det er det du nevner med paralell åpning/ stenging av luker jeg er på jakt etter. Jeg ønsker å felle hengslene helt ned, og da med en vanlig hengsel vil luken knipe. Hvilke hengsler tenker du på som gjør samme jobb. Jeg har sett på de såkalte bord hengseler, er ikke sikker på hvordan disse vil fungere.

Jeg kan bestille via Båtbua eller Maritim og de tar det fra Skaane, må jeg betale ca 750 kr i frakt og toll!!!!!!!!!!!!!!+ hengslene.

Alternativt vente til Skaane skal bestille flere deler fra Niro P og frakten blir delt på flere. De kan ikke svare når de skal ha deler fra Niro P.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...