Elise Startet 19.Desember.2009 Del på Facebook Startet 19.Desember.2009 Jeg er på jakt etter slike hengsler til et dørk prosjekt jeg er igang med. Jeg kan få tak i de via Skaane marine og Niro Petersen i Tyskland, men da tar det lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 19.Desember.2009 Del på Facebook Svart 19.Desember.2009 Sjekka på Båtbua da? Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 19.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2009 Ja jeg har sjekket der og på Maritim + diverse nett steder. Det enkleste hadde kanskje vært i dra til Flensburg og hentet de selv hos Niro Petersen. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 19.Desember.2009 Del på Facebook Svart 19.Desember.2009 Har ikke han nettbutikk da Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Elise Svart 19.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2009 De har ikke nett butikk, har sendt de mail om de kunne sende meg hengslene, jeg fikk svar at dette må gå gjennom Skaane marine Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 19.Desember.2009 Del på Facebook Svart 19.Desember.2009 Båtbua handler med Skaane såvidt jeg vet, bestill de på mandag så har du dem i midten av uken (før jul). Snakk med Ketil Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 19.Desember.2009 Del på Facebook Svart 19.Desember.2009 (redigert) Hva er det som gjør at du må ha akkurat disse hengslene? De ser ikke spessielt sollide ut! kunn laget av bøyd "blikk"! Solide hengsler er støpt, filt og tillpasset.! disse hengslene, fra bildet vil gi relativt sett en pearallell ned legging av dørkplaten, men det er mange andre hengsler som er vell så gode til det. Prøv evt : Watski de har godt utvalg i maritime beslag Redigert 19.Desember.2009 av aileenll (see edit history) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Elise Svart 20.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Desember.2009 Det er det du nevner med paralell åpning/ stenging av luker jeg er på jakt etter. Jeg ønsker å felle hengslene helt ned, og da med en vanlig hengsel vil luken knipe. Hvilke hengsler tenker du på som gjør samme jobb. Jeg har sett på de såkalte bord hengseler, er ikke sikker på hvordan disse vil fungere. Jeg kan bestille via Båtbua eller Maritim og de tar det fra Skaane, må jeg betale ca 750 kr i frakt og toll!!!!!!!!!!!!!!+ hengslene. Alternativt vente til Skaane skal bestille flere deler fra Niro P og frakten blir delt på flere. De kan ikke svare når de skal ha deler fra Niro P. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 20.Desember.2009 Del på Facebook Svart 20.Desember.2009 Kundeservice kalles det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.