Jump to content

Har vært og måket snø av båten i dag.

Lovart låring

Recommended Posts

Kom sikkert 20-30 cm natt til julaften ,men nå er det enda værre ute .Så om noen få timer er det ut igjen med freser'n ,godt den blei handla inn om onsdan.Blåser å snør enda,så må nok ned å ta av båten idag også .Så ut som det er flere kalesjer som er på vei ned , å noen joller ligger vel rett i skorpa.Mærklige greier det der ,at folk ikke tar en tur å ser etter båten sin.Men sånn er det bare,er jo som regel dem samma båtane også da så .

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Nå var det nylig en tragisk dødsulykke i stavagerområdet pga snømåking av båt, så tenk før du handler. En kalesjebøyle er ikke verdt et liv. Ikke glem de som ligger på land heller. Det kan være farlig å gå mellom dem med den tyngden som hviler på støttebukker, ikke minst når mildværet kommer tilbake, men det ser ikke ut til at det er i nærmeste fremtid.

Tar meg en tur på fjorden om en times tid. Må bare fylle diesel først også blir det en flott tur på fjorden i det nydelige vinterværet :sailing::sailing::santcheers::santcheers:

Ha en forteffelig tur, og ha et trygt seilas på fjorden. Jeg kjenner noe misunnelse au kjenner jeg. Jeg har fremdeles ingen topplanterne, og uten den ingen tur på fjorden.

:santcheer1:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...