Lovart låring Startet 25.Desember.2009 Del på Facebook Startet 25.Desember.2009 Har vært og måket snø av båten i dag. Alt stod vel til med min kjære M/S Blafrebo II. Nå har jeg så "havlengt" at jeg nesten blir tullete av det. Noen som kjenner seg igjen? Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Trond mjøs Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Åhja.... Måket av båten min og i dag, var et helsikes kav. Det skal være minusgrader og kaldt hele uken, ikke særlig egnet for seiling. kommer vel også litt snø, så du trenger ikke sette vekk spaden helt enna Trond Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Kom sikkert 20-30 cm natt til julaften ,men nå er det enda værre ute .Så om noen få timer er det ut igjen med freser'n ,godt den blei handla inn om onsdan.Blåser å snør enda,så må nok ned å ta av båten idag også .Så ut som det er flere kalesjer som er på vei ned , å noen joller ligger vel rett i skorpa.Mærklige greier det der ,at folk ikke tar en tur å ser etter båten sin.Men sånn er det bare,er jo som regel dem samma båtane også da så . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
benq Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Her i havna så har vi "kompis måking", ser du en båt som trenger litt førstehjelp så går du ikke forbi den ,det er ikke mye som skal bort for at den skal lette noen desimeter.. Funker bra det. Men de fleste ser til båten sin er nå mitt inntrykk. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Får vel ta en tur i havna etterpå og måke min og to kompiser sine båter. Men først må jeg måke gårdsplassen så jeg kommer ut Vanvittig mye snø som har lavet ned på Grålum i Sarpsborg i natt Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Der jeg har båten står naboene og glor hvis båtene rundt har problemer med vekten av snø. Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Nå var det nylig en tragisk dødsulykke i stavagerområdet pga snømåking av båt, så tenk før du handler. En kalesjebøyle er ikke verdt et liv. Ikke glem de som ligger på land heller. Det kan være farlig å gå mellom dem med den tyngden som hviler på støttebukker, ikke minst når mildværet kommer tilbake, men det ser ikke ut til at det er i nærmeste fremtid. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 (redigert) Mye snø! Redigert 26.Desember.2009 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kasina Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Aaah! Deilig med båten på land, og godt tekket. Sitér dette innlegget "Sistemann tar med flagget" Link to post
Enzo Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 (redigert) Sitter i feil ende av landet men har heldigvis en god venn som passer på båten og sender meg oppdateringer på tilstanden. Bilde fra i dag. Redigert 26.Desember.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 (redigert) Enzo: Feil ende av landet, hvor er det Får vel ha meg en tur ned å tørke litt støv jeg også Huff, var kanskje litt stygt gjordt dette PS! Vær forsiktge på glatte brygger og gå aldri alene!! Redigert 26.Desember.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Feil ende er NordNorge Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Får vel ha meg en tur ned å tørke litt støv jeg også PS! Vær forsiktge på glatte brygger og gå aldri alene!! Ikke gå alene du heller, langt ned til betongen Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Tar meg en tur på fjorden om en times tid. Må bare fylle diesel først også blir det en flott tur på fjorden i det nydelige vinterværet Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Feil ende er NordNorgeFørste gangen jeg hører at det er feil ende . Vi er jo nesten på toppen av verden der hvor julenissen bor , og så kaller du det feil ende . "SKJERP DEG" Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Sorry men jeg tør å være ærlig når jeg sier meningen min Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Så hva er da feil ende av Europa? Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Så hva er da feil ende av Europa? Sverige Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 (redigert) Jeg liker bare ikke Øst og nå sitter jeg i den østlige delen av Norge , så da blir det vel å si at østeuropa heller ikke akkurat er euromekka Redigert 26.Desember.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 26.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Tar meg en tur på fjorden om en times tid. Må bare fylle diesel først også blir det en flott tur på fjorden i det nydelige vinterværet Ha en forteffelig tur, og ha et trygt seilas på fjorden. Jeg kjenner noe misunnelse au kjenner jeg. Jeg har fremdeles ingen topplanterne, og uten den ingen tur på fjorden. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
aileenll Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 hos oss har båtforeningen et web kamera, som gir oss oversikt over opplagsplassen.TMF Webkamera Det er kjempegreit Men om frua finner det så kan hun klokke meg i båtpussen Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Lovart låring Svart 26.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Jeg tror vel kanskje det er greit at fruen forblir uvitene om det ja Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Hansi Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Kommet litt snø hos oss også, ikke noen voldsomme mengder men nok til at båtene må etterses. Bilde fra havna nå i ettermiddag. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Var nedom og nappa litt i preseningen, så blei det bra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.