Kulingen Startet 26.Desember.2009 Del på Facebook Startet 26.Desember.2009 Hei Ser i utstyrslistene til Bavaria at man kan velge ulike puter i båtene. Men , på alle bilder og alle messer rundt omkring har jeg hittil bare sett mørkeblå puter. Kjenner noen som har bestilt en bav 35 med beige puter. Noen som har bilder av hvordan dette ser ut? Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 (redigert) Se bildene fra Bavaria sin tyske webside: Her den nye Bavaria 32. Regner med at Bavaria 35 ser nokså lik ut. Men jeg synes nok at blå puter er mye mer praktisk Redigert 26.Desember.2009 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Kulingen Svart 26.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Synes det så bra ut jeg...;) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Synes de lyse putene ser finere ut enn blått Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Da vi bestilte vår Bavaria, stod jo valget mellom dette lysbeige stoffet og det mørkeblå. Men med tanke på våre tre matroser (og kanskje oss selv også ) er jeg veldig glad for at vi valgte sistnevnte. Det er fort gjort å søle i sofaen og da er det mest praktisk med mørkeblått Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.