Trude III Startet 24.Juli.2004 Del på Facebook Startet 24.Juli.2004 Hei, Er det noen som har manual eller noen form for bruksanvisning til en Shipmate (Simrad?) RS8300 VHF radio? Har kjøpt brukt båt med en slik radio men dok. på radioen fulgte ikke med. Har søkt på nettet men ikke funnet noe. Har du den i papir form og gidder å sende meg denne eller kopi skal jeg returnere den med penger til porto! Blir veldig glad hvis noen kunne hjelpe meg Fortsatt god sommer! Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
880 Svart 24.Juli.2004 Del på Facebook Svart 24.Juli.2004 Sjekk www.simrad.no Bruk søkefeltet og skriv inn rs8300. Kommer opp et søkeresultat med linker til utfyllende info og manualer for nedlasting. Lykke til. Eller prøv denne linken til nedlasting av manualen: http://www.simrad.no/PDF_Library/183-2047-...-0058384VHF.pdf Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Trude III Svart 24.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2004 Takk for tipset! Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
joelle Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Vekker denne gamle linken til live siden jeg har kjøpt meg en RS8300, men kan ikke finne en manual på nettet. Er det noen som har denne elektroniskt eller kan tips meg om hvor jeg kan finne den. Har prøvd linken her over men uten hell Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Du må gå til Simrad Yachting, http://www.simradyachting.com/ MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Ops,, jeg fant den ikke der alikevel. Har manualen til Shipmate 8300 og 8400 på pdf, og kan sende den til deg på mail hvis du ønsker. MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 7.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2006 Hei, Sjekket etter og av en eller annen mystisk grunn har jeg den ikke jeg heller! Kunne du være snill å sende meg manualene på zaw613@bluezone.no ? Takker og bukker! Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
kito Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Hei, Jeg har sendt pdf fil pr e-mail til de som ønsket det, men jeg har nå lagt den som en zip under dokumentarkiv. Håper det funker å laste den ned. MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Finnes det også noen som har manual for de gamle RS7100 og RS7110? Jeg har nemlig en av hver som bare ligger og venter på å bli tatt i bruk Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
joelle Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Jeg har sendt pdf fil pr e-mail til de som ønsket det, men jeg har nå lagt den som en zip under dokumentarkiv. Håper det funker å laste den ned.Takker å bukker, da har jeg litt og lese. Sitér dette innlegget Link to post
Lasse Grav Svart 28.Mars.2008 Del på Facebook Svart 28.Mars.2008 Hei, Er det noen som har manual eller noen form for bruksanvisning til en Shipmate RS8300 VHF radio? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 28.Mars.2008 Del på Facebook Svart 28.Mars.2008 se i dokumentarkivet.....her Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
hestad Svart 5.Mai.2009 Del på Facebook Svart 5.Mai.2009 er det noen som har service manual(skjema) til shipmate rs 8300 så hadde jeg blitt veldig takknemelig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.