Marida Svart 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Lensemuseet i Fetsund, det var kaldt. Sitér dette innlegget Link to post
hab Svart 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Fine, men kalde vinterdager. Dette er ved Sotra 29. desember. Her litt lenger syd. Håper skarven på staken kommer med. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Det var kaldt, men stille og fint i båten i dag. Gleder meg til å pakke av vinterfrakken om noen månder Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Noen stemningsbilder fra båthavna innerst i Vågen i Kristiansund. Halvkaldt og mye snø de siste dagene. Det er ikke så ofte sjøen fryser på her på disse traktene.... ...... ((lovet Kristian å legge ut disse bildene.. )) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Dette var tatt årets siste dag i 2009 med dårlig mobilkamera. 11 blå grader, noe som er uvanlig kaldt for å være her. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Mobilkamera blir aldri bra men det knaste godt i isen når båtene beveget seg i havnen utenom bobleområdet siste dagen i 2009 Sitér dette innlegget Link to post
haaugd Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Tromsøya i forgrunnen, med Tromsdalstinden over. Tatt i går midt på dagen Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Var i Gjestehavna å sjekket båten min i går for å se om den koser seg om vinteren. Sannelig hadde den pyntet seg litt Agder840, hvis du har sjekket siste par dager, vet du om der er kommet mye is foran gamle raadhuset? Har hatt skuta i Grimstad i jula, men skal tilbake til plassen i morgen eller overmorgen...... Litt is er greit, den bryter jeg opp, men vil helst ikke ha mye da jeg kan risikere aa skyve denne inn i andres baater....... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Deilig med -16 Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Honduras Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Siden tråden godtar bilder fra 2009 og 2010, her kommer mitt bidrag. Riktignok fra Januar 2009, men jeg liker lys-settingen Vår Herre sørget for. Alt annet enn trebåten blir blått... Skjærhalden. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
benq Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Deilig med -16 Er det på bakdekket på "Bavariaen"? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 [quote Er det på bakdekket på "Bavariaen"? Semmer Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
EIRINA Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Deilig med -16 Nå synes jeg du er litt ekkel Godt Nyttår Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Det så godt ut, men strømregninga åssen er det med den ? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 [quote Nå synes jeg du er litt ekkel He he må jo ty til vannet om vinteren også:-) hilsen morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Chiba Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Fra gjestehavna i Horten på den siste dagen i 2009: Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Det så godt ut, men strømregninga åssen er det med den ? Går bra det, har noen andre enøk tiltak på huset som sparer strøm så det går vel opp i opp. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Gurba Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Du pusser tenne i kaldt vann du og ja.. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Det er i disse dem koker gamle kjærringer, er det ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 (redigert) Du pusser tenne i kaldt vann du og ja.. Pusser tenna og dusjer bare om sommeren i båten, for da er vann og strøm "gratis" Redigert 4.Januar.2010 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Chiba Svart 11.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2010 Her er et til fra Horten: Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 11.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2010 (redigert) Ørsta: Eg gler meg til sommaren. Redigert 11.Januar.2010 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Hansi Svart 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2010 Mange flotte vinterbilder. Helt klart at vinteren har sin sjarm den også. Forstår ikke at folk reiser til syden hvor det er 20 - 30 plussgrader. Bortkastede penger. Mye kjekkere med kuldegrader / is / snømåking / vondt i ryggen og vedfyring. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2010 Fine bilder er det ja, her et par vinter bilder tatt rett over nyttår her hos meg. De to første er fra småbåthavna på The Pearl her i Qatar... Det andre er en av bilene til "bygdas orginal" tatt 1. nyttårsdag mener jeg å huske.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2010 Her ett par bilder fra Vestlandets hovedstad: Første bildet viser frostrøk rundt ett ukjent antall seilbåter på svai: Så tar jeg med ett bilde fra Nygårdsparken i går, 4meter høy fonteneis: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.