Jump to content

Vinterbilder -2009/10

fernanda

Recommended Posts

Var i Gjestehavna å sjekket båten min i går for å se om den koser seg om vinteren. Sannelig hadde den pyntet seg litt

Agder840, hvis du har sjekket siste par dager, vet du om der er kommet mye is foran gamle raadhuset?

Har hatt skuta i Grimstad i jula, men skal tilbake til plassen i morgen eller overmorgen......

Litt is er greit, den bryter jeg opp, men vil helst ikke ha mye da jeg kan risikere aa skyve denne inn i andres baater.......

Fine bilder er det ja, her et par vinter bilder tatt rett over nyttår her hos meg. De to første er fra småbåthavna på The Pearl her i Qatar... Det andre er en av bilene til "bygdas orginal" tatt 1. nyttårsdag mener jeg å huske..

dscf1867.jpg

dscf1865.jpg

dscf1872.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...