volfro Svart 11.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2010 (redigert) Sjekka i kartet sånn ca. Den vestligaste fra Hanstholm er litt optimistisk, punktet ligg litt litt ut i havet men ikke så mye. Orker ikke å sjekke igjenn nøyaktig. Ellers segla eg over der i jan.2006. Man må ha en god værmelding og bruke fornuften så går det som regel greit. Radar er en fordel, men det hadde eg ikke da. Men man må ha tid til å ligge en eller 2 uker å vente på vær visst han mæsk bestemmer seg for det. Absolutt ingenting man kan gjøre med været annet enn å respektere det. Og slik så utsiktene ut når eg kryssa Nordsjøen i sommer med familien ombord. Det var å roe seg ned i Inverness i 3 døgn, lite å gjøre med været. Ja, eg skulle nordover til møre, ikke sydover. Redigert 11.Januar.2010 av volfro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 11.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2010 Moosewine vet jeg jeg ikke leker butikk! Inponenerende den Bavariaen din! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.