steve Startet 2.Januar.2010 Del på Facebook Startet 2.Januar.2010 Hei! Jeg holder på å pusse opp en Viksund 25' og der står det en Sabb 2G under dekk. Jeg har plukket ned "alt" og nå står bare glassfiberbygget og motoren i + akslingigjen, alt har fått seg en overhaling. Jeg vil holde båten så orginal som mulig uten å gå på bekostning av sikkerhet og bekvemmelighet. Nå har jeg langt bak i hukommelsen ett minne om at jeg har sett en tegning (orginal) hvor det var montert to styreposisjoner (fjernstyringer) til propell og regulator.Denne leter jeg nå etter... Det vanlige var/er jo en fjernstyring + at man betjener disse funksjonene på motorens manøverhendler. Jeg ønsker altså to fjernstyringer, en ute plassert på rorhusveggen og en i rorhus. Jeg har skummet igjennom det jeg kan finne av informasjon om Sabb her på forumet men klarte ikke finne noe, derfor spør jeg dere om dere kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Januar.2010 Del på Facebook Svart 2.Januar.2010 (redigert) Er jo en del Sabbinfo her inne i dokumentdatabasen, men det spørs jo om det er den infoen du ønsker Kan jo sjekke her Redigert 2.Januar.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.