Jump to content

Doble styreposisjoner for Sabb 2G

steve

Recommended Posts

Hei!

Jeg holder på å pusse opp en Viksund 25' og der står det en Sabb 2G under dekk. Jeg har plukket ned "alt" og nå står bare glassfiberbygget og motoren i + akslingigjen, alt har fått seg en overhaling. Jeg vil holde båten så orginal som mulig uten å gå på bekostning av sikkerhet og bekvemmelighet.

Nå har jeg langt bak i hukommelsen ett minne om at jeg har sett en tegning (orginal) hvor det var montert to styreposisjoner (fjernstyringer) til propell og regulator.Denne leter jeg nå etter...

Det vanlige var/er jo en fjernstyring + at man betjener disse funksjonene på motorens manøverhendler.

Jeg ønsker altså to fjernstyringer, en ute plassert på rorhusveggen og en i rorhus.

Jeg har skummet igjennom det jeg kan finne av informasjon om Sabb her på forumet men klarte ikke finne noe, derfor spør jeg dere om dere kan hjelpe?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...