ukjent Startet 3.Januar.2010 Del på Facebook Startet 3.Januar.2010 hei! som nokon av deke sikker har fått med deke her på baatplassen, så held eg på med eit oppussingsprosjekt av ein folkparcan 22 fotar. 1971 mod! så dukka da opp eit bilde av ein make båt med badeplatform, og tenkte at de kunne jo være greit å ha. praktisk. nokon som har erfaringer? evt tegninger? Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 5.Januar.2010 Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Hei Laget for et par år siden en badeplattform til min daværende Tresfjord 29 AC. Denne ble boltet til eksisterende rør-ramme og belagt med teak. Laget en form som jeg siden har laget en lik på bestilling. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordfanten Svart 20.Februar.2010 Del på Facebook Svart 20.Februar.2010 Hei. Har en Tresfjord 29AC og trenger plattform. Hvor holder du til og hva koster et støp? Trenger også glassfiberluke over styreposisjon, dette som erstatnign for tekstilluken. Vet at det finnes, men vet ikke hvor. Har du tipset? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.