:båt1 Startet 3.Januar.2010 Del på Facebook Startet 3.Januar.2010 Hei, tiden er nå inne for å bytte inn min trofaste Sjømann med noe større. har kikket noe på Master 740 å lurer derfor om folk på bp vet mer om den enn meg. Sjøegenskaper? Hvor mange hk er "perfect" for denne båten? Deres erfaringer? all annen info taes imot med glede og takk Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 3.Januar.2010 Del på Facebook Svart 3.Januar.2010 Fant en https://baatplassen.no/i/baatdb.pl?db=defau...w_records=S%F8k Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
volfro Svart 3.Januar.2010 Del på Facebook Svart 3.Januar.2010 Det var en kar i vårt område som hadde en 740 tidligere. Han sette inn en yanmar på gode 200 hk.(husker ikke eksakt type) Den gjekk veldig pent i sjøen og eg meiner på den gjekk mange og tyve knop?? Visst det er av intresse kan eg jo prøve å sette deg i kontakt med han. Men her dukker vel fort opp meir info. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 3.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2010 det tengs ikke å sette meg i kontakt med han enda jeg er ikke sikker på om jegn vil ha en sånn båt enda så jeg vil vente litt men tusen takk for tilbudet Volfro Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 de er en i havna som har 184 yammar 23-24 knop går fint i sjøen bra snekke tåler stor motor bra. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.