Maxim Posted July 25, 2004 Share Posted July 25, 2004 Har et Coolmatic kjøleskap som fungerer veldig bra,men det starter og stopper ofte. Dette er litt irriterende ,særlig om natten.Kan det være termostaten eller??? Har noen erfaring med dette? Quote Link to post
jonsverre Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Ja, det er termostaten,men det er jo ikke feil. Nå vet ikke jeg hvor mange ganger i løpet av natta kompressoren starter og stopper, men beste måten å redusere antall start og stopp på er å ha en godt isolert kjøleboks. Bokser som kommer med nye båter kan som regel ganske lett utbedres. Men dette vil neppe forhindre at kompressoren starter opp en del ganger i løpet av natta. Hvis lyden av kompressoren er irriterende ville jeg rett og slett skrudd den av om natta. En godt isolert kjøleboks vil likevell holde sånn nogen lunde på tempraturen mens du får noen timer søvn. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.