Kjetil1 Startet 5.Januar.2010 Del på Facebook Startet 5.Januar.2010 Kom til å tenke på en gammel sak jeg bydde på for noen år siden, uten å få tilslaget. Det var Ømi Båt/Plast som var selger.. Det var en Nimbus 26 AC, tidlig 80 talls mener jeg. Den lå på ei tomt på andre siden av veien for der Plantasjen på Sola (i Rogaland) lå før. Det var et vrak som hadde store skadet i baug og kjøl, og den var totalt ribbet oppi bortsett fra ett motorfeste som stod igjen... Jeg lurer på om noen her inne vet noe om den, og hvordan den ser ut i dag... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
EivindT Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Hei Den båten ligger på land på Hundvåg. Jeg har ikke vært å sett på en stund,men den sto ihvertfall under en presenning på Austbø. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 6.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Takker. Har lurt på hvor den ble av. Vet du om det er gjort noe med den i det hele tatt? Er bare nyskjerrig... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.