Chiba Startet 6.Januar.2010 Del på Facebook Startet 6.Januar.2010 (redigert) 1 og 0 er jo ganske forklarende, men er det noen som vet hva symbolet til høyre betyr? (Er det bilde av senga til en med kulemage? ) Redigert 6.Januar.2010 av Chiba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Jeg hadde en 32HL og hvis jeg satte vippebryteren til h. blåste det kun kaldluft. Men symbolet for dette var ikke en seng, men en vifte------- ellers var panelet identisk med ditt, så jeg tror at "senga" betyr friskluft. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Chiba Svart 7.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2010 Det er ikke friskluft, for den setter igang reléet og pumpa på tilsynelatende samme måte som når jeg setter den i posisjon 1. (Ved oppstart) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 7.Januar.2010 Del på Facebook Svart 7.Januar.2010 Nattemperatur???(Halv effekt) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Honduras Svart 7.Januar.2010 Del på Facebook Svart 7.Januar.2010 Sleep mode... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.