Jump to content

Bilder av Hanto 24 ønskes....

Skogens Konge

Recommended Posts

Hei P.H!

Godt nytt båtår!

Regner med det er liverød du tenker på, har prata med han om brorens båt, var meninga jeg skulle kikke på den før den ble lagt i vinteropplag men fikk ikke tid til det. :smiley:

Har da noen planer, får se hva jeg får gjort innimellom kommende bleieskift osv osv. Utvendig blir det full rubbing og polering, tror jeg er en stund siden er blitt gjort.

Har en vinrød stripe på den under fenderlista jeg har planer om å male mørk blå og få tak i kalesje i mørk blå, har kun den beige originale på idag.

Innvending blir det nye puter i cabin, pussing av benker + dertil lakking selvfølgelig. Kommer til å sy nye gardiner og nytt teppe på dørk i cabin. Dørken ute har "skipsgulv"/laminat fra maxbo, denne er noe slitt så blir enten byttet eller pussa ned og lakket opp igjen. Har litt å pusle med elektrisk og, mye enkle løsninger der men det virker så får se hva jeg gjør,må ta litt og litt :smiley:

Sjekka litt priser på kalesje og puter, varierer veldig. Tar gjerne imot gode tips :cheers:

Hva med deg? Blir det salg eller beholder du skuta?

Mvh

Skogens Konge :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...