volvobergman86 Startet 9.Januar.2010 Del på Facebook Startet 9.Januar.2010 Hej! Här ser ni min renovering http://hem.passagen.se/sportbat Jag beöver hjälp! Vart ska jag placera tanken och batteri? Motorn är en tung 70hk Evinrude. Fören eller akten? Sitér dette innlegget Link to post
volvobergman86 Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Hjälp mig nu! Någon vet! Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 9.Januar.2010 Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Jeg ville nok plasser tanken foran under dekk og batteriet bak på babord side. Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 9.Januar.2010 Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Hei Litt ydmykhet er aldri dumt..men i ditt tilfelle ville jeg har målt opp vekten på tank og batteri og satt det bak i båten. Siden styrekonsoll og pasasjersete er framme, så vil du få nok vekt i baugen. For my vekt foran kan føre til "overplaning" Sitér dette innlegget Link to post
volvobergman86 Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Tack ska ni ha! Någon mer som har några tips? Tacksam för många tips! Sitér dette innlegget Link to post
volvobergman86 Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Jag är tacksam för många många tips! Diskutioner! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.Januar.2010 Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Hvor lang og bred er båten? Jeg syns den ser såpass flat ut i bunnen at jeg ville plassert tanken under sofaen bak. Tror også det blir nok vekt foran. Kanskje en mulighet å ha batteriet i et av stolfundamentene? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Marida Svart 9.Januar.2010 Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Ser allikevel ikke noen grunn til ikke å ha tanken foran under dekk. Han har motor med powertrim, bare å tilte opp. Fint med ledig plass bak under benken til andre ting Sitér dette innlegget Link to post
volvobergman86 Svart 10.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2010 Båten är 4m lång och 1,7m bred. Ja jag har ju tilt. Så nog bör jag kunna å upp fören på båten. även om jag har en tank där. Jag är lite rädd att båten ska bli för baktung. Vad tror ni? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.