Altberger Startet 10.Januar.2010 Del på Facebook Startet 10.Januar.2010 Noen med erfaringer her? Er det noe særlig å spare eller blir alt spist opp av toll og tull? Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 10.Januar.2010 Del på Facebook Svart 10.Januar.2010 (redigert) Hei, du kan lese denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=63414# Velkommen til BP forresten. Redigert 10.Januar.2010 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Altberger Svart 10.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2010 (redigert) Takk for trådtipset kompis. Og for velkomsten - Så får vi bare håpe at jeg i april / mai legger ut bilder av min (forhåpentligvis) nyinnkjøpte brukte trebåt. Føler meg som et lite barn i godtebutikken her jeg sitter :) :) :) edit; Leste tråden. Huff og huff. Avgift på avgift på.... var jo ikke måte på til opplegg og merkostnader. Skulle aldri ha stemt nei til EU! Redigert 10.Januar.2010 av Altberger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.