Sleipner93 Startet 11.Januar.2010 Del på Facebook Startet 11.Januar.2010 Søker etter erfaringer fra kombinert vask/kokeapparat fra nettbåt båtutstyr. Jeg har liten plass på byssebenken og det virker veldig kjekt å få dette kombinert i en del. Men syns blussene på kokeappartene ser ut til å være montert veldig nære hverandre. Er det bildet som lyver eller er det slik? Ser ikke helt lett ut å koke poteter i ei gryte på den mens man steker fisk i ei stekepanne på likt... ? Så er det jo dette med gass i båt, er det trygt? Og koster det eventuelt mye får å få et trygt annlegg? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 11.Januar.2010 Del på Facebook Svart 11.Januar.2010 jeg har ikke erfaring med mye av det du sier men jeg har iværtfall som mange andre alldri hatt noen problemer med gass i båten så lenge man ikke har bensinmotor går det som regel greit;) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 12.Januar.2010 Del på Facebook Svart 12.Januar.2010 Såg trang ut den der ja. Ville nok tatt ein live-kikk før eg bestilte noo slik. Problem vi har, er at kokeapparatet er senket ned, (slik med lokk over) slik at når ein har på steikepanna, så ledes varmen ut på sidene og svir/varmer allt anna i tilleg. Så mitt tips er at du må iallefall ikkje senke kokeapparatet for langt ned i innredninga.... Gass er heil topp ! Alarm, og gode rutiner på slangesjekk osv Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
M/S Bastard Svart 12.Januar.2010 Del på Facebook Svart 12.Januar.2010 Du kan gjøre det rimelig enkelt Sleipner når det gjelder gass. Sett gassflaska på hyttetaket og før slangen inn nede på skottet Flere med sjarker her i byen som har gjort det slik Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 12.Januar.2010 Del på Facebook Svart 12.Januar.2010 Har tenkt å ha 2 kg.flaske i skapet under kokeren uten noen andre remmedier på,Kun slange fra flasken til kokeren.Er da meningen at jeg slår på bare ved bruk........OK? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.