Oberst Startet 13.Januar.2010 Del på Facebook Startet 13.Januar.2010 (redigert) Hei, lenge siden sist... Lurer på og bytte ut propellen på min bayliner 2050 ss... vill jeg ha noe efekt på fart og drivstoff?? båten er ganske flat under, og jo mer du løfter båten ut av sjøen jo bedre vill den vill gå??? eller?? men lurer og litt på de med drivstoff, vist den går bedre vill jeg vell også kunne ligge på lavere turtall med samme fart som jeg marsjer med i dag.. Har skiftet forgasser no pag den var gamell og motpren fusket ofte.. Men i gjenn, vill disse 2 tingene ha noe og si på fart og drivstoff?? Redigert 13.Januar.2010 av Oberst (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 13.Januar.2010 Del på Facebook Svart 13.Januar.2010 Ja,propell har litt å si på forbruk og fart. Mener det finnes en link på forumet her som man kan beregne propell ut fra motor,drevutveksling og båt. Kanskje det dukker opp noen her med maken båt som kan utveksle erfaringer. PS Tror du bør endre emnetittel Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.