Jump to content

Ulyd i omc drev


Trophy

Recommended Posts

Har nettopp kommet hjem fra en 5 dagers tur i Tafjord. Da jeg hadde ca 15 min igjen av turen innover merket jeg en kraftig ulyd fra drevet. Tiltet det litt opp og den forsvant, men kom tilbake når jeg svingte. Styrte med flapsen. Gjorde det samme på returen til Ålesund. det forverret seg ikke. Båten skal på land i morgen. Ser for meg skifte av knute og lager ?! Noen som kan litt om dette?? Noen Tips om hvor jeg kan bestille deler ( innenlands el. utland) ??

Innspill mottas med takk. Håper å komme meg på sjøen igjen raskt, for nå kommer visst sommeren  :wink:      ooooooops, glemte å nevne at det er omc dre !!!!!!!

 

Ps  Har ringt til Vikerkilen marina uten å få svar. Har de stengt i ferien ? :flag:

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Tok av drev idag. Kun lager som er gåent ( der aksling går inn i båten). Det var vanninntrengning i belg som var årsaken. Skifter belger og tetninger i samme slengen + noen

O ringer. Regner med å være på sjøen igjen i morgen el. på fredag :headbang::cryin::nonod:

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...