flossen Startet 27.Juli.2004 Del på Facebook Startet 27.Juli.2004 Hei. jeg er et forholds vis ferskt medlem som har kikket litt på de forskjellige emnene i dette forumet. All honør til alle sammen(!) dere virker til å være en gjeng som virkelig hjelper hverandre med alle spørsmål. Så her kommer mitt: lurer på å bytte ut min 30`tre båt med en enes 25 fra midten av 80-tallet med 38 hk bmc motor. har leitet rundt på nettet for å finne litt bakgrunns opplysninger om denne båten/typen uten resultat. er det noen her ute som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 27.Juli.2004 Del på Facebook Svart 27.Juli.2004 Sjekk i Erfaringsdatabasen. Der er det noen Enes. mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
flossen Svart 28.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2004 takk for tipset!!! fant masse der men ikke noe om produsent(hjemmeside) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.