heatseeker770 Startet 17.Januar.2010 Del på Facebook Startet 17.Januar.2010 Heisann godtfolk. Da har jeg entret inn i båtverden igjen, og kjøpte meg et båtprosjekt:) fikk båten i forrige uke, en 25" daycruiser støpt i glassfiber, og heter heatseeker 770. trenger sårt tips og råd, da jeg idag bare er eier av et skrog, og har planer om å gjøre alt resterende arbeid selv.! skal bynne med dørken til uken, og jeg tenkte å bruke vannfast finer plate som jeg støper fast med glassfiber, men vil ha noe annet oppå der, slik at det blir en fin finish. (teak-staver)? trenger mye gode råd med tiden ang dette prosjektet, men grett å bynne med dette. båten er ferdig støpt, men mangler da som sagt dørk. takker for all hjelp jeg kan få. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 17.Januar.2010 Del på Facebook Svart 17.Januar.2010 hei. har anskaffet meg et båtprosjekt, en 25" daycruiser som heter heatseeker 770. det er vell ikke mange av denne, da den ihvertfall er vanskelig å finne info om! båten er ferdig støpt sammen, men alt av innredning, motor,drev etc mangler. har en plan om å få gjort ferdig båten til sommeren 2011. noen som har tips til hvordan jeg skal angripe dørken på en best mulig måtè? planen er å støpe inn vannfast kryssfiner, og muligens lime teak staver oppå?? noen med erfaring/tips på dette? ellers så sier jeg takk til alle som kommer med tips osv, som kan hjelpe meg! tar gjerne imot tips/bilder av generell innredning som inspirasjon, har ellers planer om dieselmotor og muligens et bravo 3 drev. ny her så jeg har ikke skjønnt det med å legge ut bilder enda, men skal prøve. ps: la ut tråden her tidligere idag, men fikk beskjed om at denne ble stoppet?? kjell ove Hei velkommen til forumet Tok meg den friheten og overførte tekst og bilde fra den andre tråden da det ser ut til å være to av dem. Lykke til med prosjektet. Ser ut til å være en båt du kan få god fart med Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.