Sjø stjernen Startet 17.Januar.2010 Del på Facebook Startet 17.Januar.2010 Skal kjøpe meg plotter med ekkolodd, har fått bra tilbud på raymarine a50d men hvordan er den å bruke, samt svakheter? Sitér dette innlegget Mitt prosjekt Sjøløva på 30 fot Link to post
trulsant Svart 18.Januar.2010 Del på Facebook Svart 18.Januar.2010 (redigert) ViMenn Båt Baatmagasinet Redigert 18.Januar.2010 av trulsant (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
haaugd Svart 18.Januar.2010 Del på Facebook Svart 18.Januar.2010 Har en slik i min båt. Den fungerer helt greit. Brukte den, og bare den, på tur fra Vestlandet til Tromsø uten problemer. Skjermen kunne vært større. Men det går helt fint å dele den i to, slik at kart og ekkolodd sees samtidig. Det eneste jeg har savnet er mulighet til å få en lengre slepetråd (track), slik at jeg kan se hvor jeg har gått. Ellers er jeg fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 18.Januar.2010 Del på Facebook Svart 18.Januar.2010 Kjøpte meg en slik en jeg også. Har ikke fått montert den ennå, båten står under presenning i hagen. Men alt ser veldig skikkelig ut, solid og fin festebrakett, som skal være vanntett, sånn at det ikke drypper vann inn i rommet under... Jeg valgte ut fra anbefalinger jeg fikk her som jeg tolket best mulig, selvsagt. for min del var det litt viktig med et ok ekkolodd. Mvh. Gunnar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.