Jump to content

Sesong 2010, utlån av båtplasser på Nordmøre!

mateco

Recommended Posts

Nå skriver vi herrens år 2010 og en ny, forhåpntligvis, solfylt og rolig båtsesong er på gang!

Mange av oss har kaskje allerede bestemt hvor ferden går i år, og når.

Hvorfor ikke tilby baatplassen medlemmer DIN båtplass vederlagtsfritt den tiden du er vekke?

Min båtplass er ca 1 mil fra Kristiansund sentrum. Jeg vil annonsere her inne når jeg vil være vekke og tilbyr medlemmer her på båtplassen til fritt å benytte plassen !

Jeg vet ikke når, men vil gi sådan informasjon ved turavgang her på denne tråden!

Båsen er 4,5 m bred med utriggere på 10 meter. Marinaen har vann og begrenset landstrømsopplegg (oppgraderes i skrivende stund) Plassen ligger ca.15 minutters gange til nærmeste kolonial og bensinstasjon. ca 95 km fra Kristiansund Sentrum, men handelspark ca 1 mil ifra.

Iallefall Hjertelig Velkommen om du skulle ønske en gratisplass for noen dager!

Det eneste vi fordrer er et telefonnummer som vi kan kommunisere før plassen taes i bruk. Uforutsette ting kan skje og da må plassen være tilgjengelig for eget bruk før avtalt hjemkomst!

All original fast fortøyning til egen båt må være på plass når plassen forlates!!

Andre kan kanskje lage tilsvarende tråder for andre landsdeler?

Mvh

Bjørn & Gunn

mateco & gunnt

Redigert av mateco (see edit history)

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Plassen ligger ca.15 minutters gange til nærmeste kolonial og bensinstasjon. ca 95 km fra Kristiansund Sentrum, men handelspark ca 1 mil ifra.

Må bare rette en STOR skrivefeil!

Avstand til Kristiansund sentrum er ca. 9,5 km, IKKE 95 som tidligere nevnt! Langt ja .... (Om det skulle bety noe?)

Legger også til dybde ca. 5 m ved fjære sjø!

Bjørn

Redigert av mateco (see edit history)

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...