Jump to content

hvor får man kjøpt Anti skli matte?


altmuligbåt

Recommended Posts

Hei

Driver med prosjekt "Prosjekt Windjet, optimalisering, finpuss, en båt ikke naboen har"

 

I den trenger jeg anti skli mate, Ser it som et teppe av skomgummy med mønster.

 

Noen som vet hvor man får tak i slikt?

Redigert av altmuligbåt (see edit history)

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

Link to post
Share on other sites

Vet du om noe internett side der jeg finner det eller noe butikk der de har det?

 

Det er støpt ned spor i en del luker der det skal ligge, så det er nok finnere en og støpe noe annet.

 

Også er det en vannsports båt så greit om man kan legge ned wake board osv og at det da blir ligende.

 

Bilde av båt bakfra;O)

 

 

 

mvc533f.jpg

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

Link to post
Share on other sites

Treadmaster er et spesialbelegg for bruk på sjøen. Jeg har det på dekk på min seilbåt, la det selv og det var enkelt. Du kan bruke kontaktlim men det anbefales et spesial epoxylim, det brukte jeg og det sitter dønn fast.

 

Selges og lages i England med online butikk.

 

NB: Skal du bruke det som underlag for barbent så er Dimond patteren litt grovt, da kan smooth patteren være bedre. Jeg har brukt Diamondpatteren på dekk og smoth ptteren på benker og akterdekk der man går ned i badetrappen.

 

Her et bilde der malene blir laget:

large12.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...